Renault Megane 3

16 12 2008

Cu toate ca blogul este dedicat masinilor care provoaca un feeling “I want that car!”, m-am gandit sa scriu cate ceva despre o masina de clasa medie care mie mi-a atras atentia prin schimbarea radicala a designului … este vorba de conceptul Renault Megane 3, dupa cum spune si titlul postului.

Cateva poze mai jos, chiar daca nu au o rezolutie foarte buna, pentru necunoscatori:

megane3

spyshot-2008-renault-megane-coupe-while-take-a-commercial-3

Mai sus, varianta in 5 usi, respectiv varianta in 3 usi.

Ce sa zic…mi-a atras astazi atentia cand l-am vazut intr-o revista de masini. Si mi-a ramas intiparit designul. Sunt adepta coupe-urilor si cel de sus chiar imi place.

Hai sa vedem un scurt review, pentru versiunea despre care am citit:

  • motor: 2l 16v benzina turbo
  • putere: 180CP la 5500 rpm, 300 Nm l 2250rpm
  • transmisie: 6 trepte, manuala, tractiune fata
  • performante: 7.8 sec pentru suta de km/h, viteza maxima: 225 km/h, consum: 7.6l/100km si emisii: 178 g/km
  • lansare: 2009

Nu suna rau deloc, desi ar trebui sa fiu mai retinuta pana aud pretul acestui model.

Celor de la Renault li s-a atras atentia pentru design si pentru directie in privinta modelului actual Megane. Se pare ca au luat masuri in aceasta privinta si ne-au socat cu tupeul cu care au modificat liniile modelului.

Sa vedem ce ne pune la dispozitie aceasta masina. Si incepem cu interiorul… calitatea materialelor folosite pentru Laguna a fost pastrata si la proiectarea noului model Megane. Ambele modele, cel in 5 usi cat si cel in 3 usi,  sunt dotate cu instrumente şi detalii cromate, pornire fără cheie şi sistem de navigare prin satelit. In plus, un sistem ceva mai ‘evoluat’ de airbag-uri. Forme simplificate, dar cu mai multe functionalitati. Designul bordului este foarte simplist si nu deranjeaza ochiul. Bordul include un turometru analog si vitezometru digital, iar culorile se schimba in functie de viteza. Pentru varianta standard, a fost inclusa si clima, optional fiind doar cea ‘dual-zone’.

Cobori din masina cu cardul in buzunar si cand te indepartezi de ea se incuie singura.

Altele: mp3, hand-free si asistenta de urgenta la franare.

In ceea ce priveste motorizarile si emisiile de CO2, Renault a reusit sa incadreze Megane 3 in limita de 120g/km variantele diesel care au sub 110CP. Motorizarile pe benzina pleaca de la 1.6l cu 16v si 110 CP. Varianta de top este cea TCe 2.0l in 16v 180CP.

Concurenti …. VW Golf, poate chiar si Scirocco pentru varianta in 3 usi, Ford Focus.

Asteptam pretul…si poate chiar va fi o masina faina accesibila.


Actions

Information

6 responses

17 12 2008
Silviu

Arata bine masina. Mie de la Renault imi place mult Laguna 2….Arata cam ciudata spatele ala…dar in rest e ok…consumul nu il cred de nici o culoare 🙂

17 12 2008
Alexandra

Consumul e cel trecut in carte. Oamenii aia care ziceau ca au testat-o au spus ca au scos 8.6l mixt… cred ca e decent 8.6..nu? Bine, nu ma indoiesc ca in Bucuresti n-ar scoate 12-13 l pe putin…

17 12 2008
r4cer

megane 3 lam vazut deja in nfs undercover:)) alte noutatzi strutzule:))

17 12 2008
x3fmstd

hai sa fim putin rezonabili, eu zic k este inspirat dupa citroen c4. am vazut unul azi in oras si chiar mia placut(negru). in fine din cate shtiu eu niciodata consumul mixt al soferului nu va fi acelasi cu cel pe care il da producatorul, din multe puncte de vedere pe care nu am timp sa le enumar acum…….

17 12 2008
Alexandra

eu, personal, am ceva impotriva masinilor frantuzesti…Daaar nu cred ca e plagiat dupa C4…cel mult au vrut sa devina concurent C4 si de aia au trecut de la sedan la forma asta compacta. Pur si simplu si-au schimbat targetul…e parerea mea.

18 12 2008
Silviu

si la mine la logan scrie in carte ceva …si in bucuresti in oras scoate cu totul alteceva….dar problema e ca scoate dublu :))….nu numai cu putin mai mult…8-9 ar fi decent daca asta ar fi cel real…:)spatele imi place cum arata…din fata e urita rau….dar aici parerile sint impartite,.,,,cite capate atitea pareri 🙂

Leave a comment